Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних

Іваницька, А. Ю., Іванов, Д. Є., Зубик, Л. В. (2021) Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних. Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання (2). с. 89-100. ISSN 2079-0031

[img]
Перегляд
Text
Download (485kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Ключові слова: прогнозування поведінки; технології аналізу великих даних; модулі підбору реклами.
Теми: T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: доцент О.Ю. Усата
Дата внесення: 25 Черв 2023 17:43
Останні зміни: 25 Черв 2023 17:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37494

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу