Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та творчої активності учнівської молоді

Гаврилюк В. Ю. (2005) Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та творчої активності учнівської молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 157–160.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (133kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням формування життєвої компетентності та розвитку творчої активності учнівської молоді у клубах старшокласників загальноосвітніх шкіл та позашкільних навчальних закладів. Клуби старшокласників презентовано як цікаву та ефективну форму позаурочної та позашкільної виховної роботи, що забезпечує соціалізацію особистості, розвиток її індивідуальних творчих здібностей та формування високого рівня творчої активності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 15 Груд 2009 11:34
Оновлення: 14 Серп 2015 20:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3750

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу