Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології навчання

Копіца О. І. (2005) Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 167–170.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів як складова їх професійної компетентності. Підкреслюється необхідність упровадження інтерактивних технологій у практику роботи вищої школи, застосовуючи інтерактивні методи навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 15 Груд 2009 11:49
Оновлення: 14 Серп 2015 20:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3752

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу