Копіца О. І. (2005) Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 167–170.
Preview
05koiitn.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів як складова їх професійної компетентності. Підкреслюється необхідність упровадження інтерактивних технологій у практику роботи вищої школи, застосовуючи інтерактивні методи навчання.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта | 
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 15 Груд 2009 13:49 | 
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:56 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3752 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Копіца О. І. Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 167–170. | 


