Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики

Луценко, В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 181-183. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 15 Груд 2009 12:04
Останні зміни: 18 Лют 2016 09:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3756

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу