Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник")

Нагорна, А. Ю. (2005) Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 251-253.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (127kB) | Перегляд

Опис

У статті порушується питання використання дискусії для дослідження на уроках зарубіжної літератури філософської основи художнього твору. На прикладі вивчення новели Томаса Манна "Маріо та чарівник" показано, що розгляд її філософського підґрунтя сприяє глибшому розумінню художнього твору.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PN Література (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 16 Груд 2009 09:53
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3775

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу