Гуманкова, О. С., Гаращук, К. В., Дідко, І. С.
(2023)
Виховання естетичних цінностей в учнів початкової школи
В позаурочний час.
Інноваційна педагогіка, 63 (1).
с. 205-210.
ISSN 2663-6085
Опис
Стаття присвячена одній із актуальних
проблем виховання естетичних цінностей
в учнів початкової школи в позаурочний час,
що забезпечує розвиток творчої та активної особистості, яка здатна до повноцінного сприймання прекрасного, гармонійного
та досконалого в навколишньому середовищі. Тому Нова Українська Школа спрямовує всі свої зусилля на те, щоб забезпечити
належним чином процес естетичного виховання учнів, створює педагогічні умови, які
сприяють підвищенню рівня естетичної
вихованості учнів. Висвітлено основні характеристики естетичного виховання учнів
початкових класів. Одним з таких шляхів
автори вважають застосування виховного
потенціалу позакласної роботи з метою
розкриття учням системи універсальності
світу, розширення кругозору та світосприйняття. Доведено, для того, щоб виховання
учнів початкової школи проходило плідно,
необхідно у процесі навчання іноземної мови
звертатися до врахування вікових та психологічних особливостей учнів, оскільки
особливості позакласної роботи побудовані
на основі врахування вікових, психологічних
особливостей учнів. Обґрунтовано застосування позакласної роботи, яка дозволяє
максимально реалізувати практичну мету
естетичного виховання й навчання. Представлено практичну ілюстрацію масової
форми позакласної роботи з англійської
мови на початковому етапі навчання в Новій
українській школі та акцентовано увагу на
тому, що зміни в навчально-виховному процесі ставлять нові вимоги до діяльності
вчителя, яка орієнтована на учня як культуротворчої особистості. Для того, щоб
виховання естетичних цінностей проходило
плідно, особливості виховання в позаурочний
час повинні бути побудовані на основі врахування вікових та психологічних особливостей учнів початкової школи.
Ключові слова: естетичне виховання, позакласна робота, масова форма, вихованість,
учні початкової школи.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |