Садурська, Л. М.
(2024)
Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі.
Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць.
с. 220-224.
Опис
Суспільство пред'являє все більш складні вимоги до кожного покоління, що
входить у життя. Молодший шкільний вік є періодом особливо швидкого
набуття вмінь та навичок. Він є найвідповідальнішим періодом інтенсивного
розвитку всіх психічних функцій, коли закладаються основи творчих здібностей,
формується структура мотивів і потреб, моральних норм, самооцінки. Тому для
дитини цей період – гарна можливість для розвитку здібностей до творчості. І
від того, наскільки вона була використана, багато в чому залежить творчий
потенціал дорослої особи. Вміння діяти творчо, що передбачає креативне
мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання та допрацювання
чужих ідей, застосування своїх знань з метою створення нових об’єктів, вміння
випробовувати нові ідеї, визначено як наскрізне в усіх ключових
компетентностях на рівні Державного стандарту початкової освіти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 N87.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |