Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчого мислення учнів початкових класів

Марченко І. П. (2023) Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчого мислення учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). С. 18–21.

[img]
Preview
Текст
Download (345kB) | Preview

Анотація

Постановка проблеми. Одним із пріоритетних завдань, які ставить перед собою сучасна система освіти, є формування самостійної, творчої особистості, яка здатна до креативних рішень у житті та навчанні. Ці завдання означені у таких нормативних документах, як Закон України «Про загальну середню освіту», Концепція «Нова українська школа», Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ ст.). Такі завдання тісно пов’язані з поняттям «творче мислення».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Початкові класи, творча особистість, Нова українська школа, креативне мислення, уроки української мови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 19 Черв 2024 13:08
Оновлення: 19 Черв 2024 13:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40247

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу