Дяченко, Н. М. (2024) Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять. [Навчальний матеріал]
|
Text
Download (2MB) | Перегляд |
Опис
У посібнику подано відомості, які допоможуть студентам поглибити й практично закріпити теоретичний матеріал із курсу «Лінгвістика реклами», а саме: засвоїти основні принципи та методи створення рекламних текстів; оволодіти навичками створення рекламних текстів різних жанрів; сформувати навички відбору мовних ресурсів при розробці визначеного рекламного продукту; виробити в студентів необхідні навички аналізу й експертного оцінювання рекламного тексту. В інструктивно-методичних матеріалах для практичних занять запропоновано перелік тем і теоретичних питань до них, домашні завдання, вправи, питання до заліку. Посібник сприятиме систематизації знань, інтенсифікації самостійної роботи та розвиткові soft-skills (креативність; критичне мислення; робота в команді; здатність до організації робіт, пов’язаних із оцінюванням і створенням різноманітних рекламних текстів) студентів та ін. Для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей та спеціальностей інших напрямків, які вивчають рекламні комунікації.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Ключові слова: | реклама, мова реклами, рекламний текст, рекламні стратегії |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач, що депонує: | Доцент Н.М. Дяченко |
Дата внесення: | 23 Черв 2024 20:00 |
Останні зміни: | 23 Черв 2024 20:00 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40381 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |