Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять

Дяченко, Н. М. (2024) Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять. [Навчальний матеріал]

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

У посібнику подано відомості, які допоможуть студентам поглибити й практично закріпити теоретичний матеріал із курсу «Лінгвістика реклами», а саме: засвоїти основні принципи та методи створення рекламних текстів; оволодіти навичками створення рекламних текстів різних жанрів; сформувати навички відбору мовних ресурсів при розробці визначеного рекламного продукту; виробити в студентів необхідні навички аналізу й експертного оцінювання рекламного тексту. В інструктивно-методичних матеріалах для практичних занять запропоновано перелік тем і теоретичних питань до них, домашні завдання, вправи, питання до заліку. Посібник сприятиме систематизації знань, інтенсифікації самостійної роботи та розвиткові soft-skills (креативність; критичне мислення; робота в команді; здатність до організації робіт, пов’язаних із оцінюванням і створенням різноманітних рекламних текстів) студентів та ін. Для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей та спеціальностей інших напрямків, які вивчають рекламні комунікації.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Ключові слова: реклама, мова реклами, рекламний текст, рекламні стратегії
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач, що депонує: Доцент Н.М. Дяченко
Дата внесення: 23 Черв 2024 20:00
Останні зміни: 23 Черв 2024 20:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40381

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу