Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять

Дяченко Н. М. (2024) Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять. [Навчальний матеріал]

[thumbnail of ЛР_посібник.pdf]
Preview
Текст
ЛР_посібник.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

У посібнику подано відомості, які допоможуть студентам поглибити й практично закріпити теоретичний матеріал із курсу «Лінгвістика реклами», а саме: засвоїти основні принципи та методи створення рекламних текстів; оволодіти навичками створення рекламних текстів різних жанрів; сформувати навички відбору мовних ресурсів при розробці визначеного рекламного продукту; виробити в студентів необхідні навички аналізу й експертного оцінювання рекламного тексту.
В інструктивно-методичних матеріалах для практичних занять запропоновано перелік тем і теоретичних питань до них, домашні завдання, вправи, питання до заліку. Посібник сприятиме систематизації знань, інтенсифікації самостійної роботи та розвиткові soft-skills (креативність; критичне мислення; робота в команді; здатність до організації робіт, пов’язаних із оцінюванням і створенням різноманітних рекламних текстів) студентів та ін.
Для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей та спеціальностей інших напрямків, які вивчають рекламні комунікації.

Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Ключові слова: реклама, мова реклами, рекламний текст, рекламні стратегії
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Наталія Миколаївна Дяченко
Дата подачі: 23 Черв 2024 20:00
Оновлення: 23 Черв 2024 20:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40381

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу