Дослідження операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики

Чемерис О. А. (2010) Дослідження операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 60–66.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (191kB) | Preview

Анотація

У статті подано та охарактеризовано групові складові операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Проаналізовано сформовані вміння в учителів математики та пояснено необхідність введення інноваційної технології навчання. Наведено динаміку розвитку груп професійних умінь у процесі застосування експериментальної технології навчання студентів фізико-математичного факультету та доведено її ефективність.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 10 Бер 2010 11:05
Оновлення: 14 Серп 2015 21:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4068

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу