Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів

Кантур К. О. (2010) Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 141–144.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (130kB) | Preview

Анотація

Стаття висвітлює питання, пов’язані з функціонуванням евфемізмів та їх прагматичними завданнями в політичному комунікативному просторі, шляхом визначення соціальних та політичних факторів, що обумовлюють поновлення евфемістичного простору новими одиницями для створення позитивного іміджу, а також аналізу концептуально-семантичних і прагматичних особливостей евфемізмів у різних типах дискурсу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 11 Бер 2010 10:06
Оновлення: 14 Серп 2015 21:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4085

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу