Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти

Гаращук, К. В. (2013) Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (31). с. 18-26. ISSN 2414-9799

[img]
Перегляд
Text
Download (654kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 20 Вер 2024 14:52
Останні зміни: 23 Вер 2024 08:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41189

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу