Innovative technologies as a factor in improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business

Кащук К. М. (2024) Innovative technologies as a factor in improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business. Економіка. Управління. Інновації (34). С. 50–61. ISSN 2410-3748

[img]
Preview
Текст
Download (154kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Лист 2024 13:00
Оновлення: 14 Лист 2024 13:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41758

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу