Innovative technologies as a factor in improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business

Кащук, К. М. (2024) Innovative technologies as a factor in improving the quality of service organization in the hotel and restaurant business. Економіка. Управління. Інновації (34). с. 50-61. ISSN 2410-3748

[img]
Перегляд
Text
Download (154kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 14 Лист 2024 13:00
Останні зміни: 14 Лист 2024 13:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41758

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу