Сучасні концепції маркетингового менеджменту

Пойта, І. О. (2024) Сучасні концепції маркетингового менеджменту. Економіка. Управління. Інновації (35). с. 123-137. ISSN 2410-3748

[img]
Перегляд
Text
Download (905kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Аліна Ковальчук
Дата внесення: 10 Груд 2024 09:35
Останні зміни: 10 Груд 2024 09:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41976

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу