Краудфандинг як інструмент відновлення туристичної інфраструктури України: механізми залучення та маркетингові стратегії

Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В., Пойта, І. О. (2024) Краудфандинг як інструмент відновлення туристичної інфраструктури України: механізми залучення та маркетингові стратегії. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», 26-27 листопада 2024 р., Харків.

[img]
Перегляд
Text
Download (147kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Січ 2025 14:48
Останні зміни: 02 Січ 2025 14:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42191

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу