Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект

Петришин Л. Й., Почуєва О. О., Лемещук М. А., Звоздецька В. Г. (2023) Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект. Академічні візії (17). ISSN 2786-586X

[img]
Preview
Текст
Download (158kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: цифровізація освіти, психологічні виміри освіти, психологічна стійкість, інноваційні освітні стратегії, психолого-педагогічна активність.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 04 Бер 2025 09:31
Оновлення: 04 Бер 2025 09:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42960

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу