Фразеологізми з мімічними та візуальними компонентами в медіатексті як засоби емоційного впливу на читача

Струк, І. М. (2025) Фразеологізми з мімічними та візуальними компонентами в медіатексті як засоби емоційного впливу на читача. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (104). с. 228-238. ISSN 2663-7642

[img]
Перегляд
Text
Download (342kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Аліна Ковальчук
Дата внесення: 01 Трав 2025 11:54
Останні зміни: 01 Трав 2025 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43535

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу