Фразеологізми з мімічними та візуальними компонентами в медіатексті як засоби емоційного впливу на читача

Струк І. М. (2025) Фразеологізми з мімічними та візуальними компонентами в медіатексті як засоби емоційного впливу на читача. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (104). С. 228–238. ISSN 2663-7642

[img]
Preview
Текст
Download (342kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 01 Трав 2025 11:54
Оновлення: 01 Трав 2025 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43535

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу