Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях

Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 231-234.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (149kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 01 Бер 2011 10:54
Останні зміни: 14 Серп 2015 22:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4630

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу