Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів"

Новицька, Т. Л. (2010) Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 154-157.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Перегляд

Опис

У статті подано категоріальний аналіз проблеми якості практичної підготовки майбутніх учителів інформатики, проаналізовано поняття "якість", "якість освіти", "підготовка", "практична підготовка". Обґрунтована актуальність проблеми оцінювання якості вищої освіти. Показана складність, багатоаспектність категорії "якість". Встановлено взаємозв’язок між поняттями "якість" та "якість освіти". Розглянуто поняття "якість підготовки". Сформульовано означення практичної підготовки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 15 Квіт 2011 09:00
Останні зміни: 14 Серп 2015 22:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4680

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу