Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В.
(2008)
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку.
Інший.
Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Опис
У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення
особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної
глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія
адресована науковцям, студентам, магістрантам
аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |