Піжук, Ю. М.
(2011)
Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57).
с. 139-142.
Опис
У статті проаналізовані наявні психологічні й педагогічні дослідження проблеми професіоналізму. Визначені можливі шляхи формування основ професіоналізму майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки. Виявлено та проаналізовано компоненти педагогічного професіоналізму. Обгрунтовано, що в професійній підготовці вчителя мають переважати пошук нестандартних ситуацій, імпровізація, емоційна відкритість, гнучкість думки, багатство доцільних виховних прийомів, допустимі ризики в способах виховного впливу.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |