Ціннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодії

Степанюк І. А. (2009) Ціннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодії. Тези II Міжнародної науково-практичної конференції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 13-14 травня 2009 року. С. 139–140.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (84kB) | Preview

Анотація

У дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзакційного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ціннісна підтримка, педагогічна взаємодія, транзактний аналіз; ценностная поддержка, педагогическое взаимодействие, транзактный анализ; values ​​support, pedagogical interaction, tranzaktnyy analysis.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 301 не знайдено.
Дата подачі: 12 Груд 2011 08:16
Оновлення: 14 Серп 2015 23:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5487

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу