Климова, К. Я. (1999) Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 64-66. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (107kB) | Перегляд |
Опис
Керуючись власним досвідом роботи над подоланням діалектних помилок у мовленні студентів і сучасними досягненнями лінгводидактики, автор статті ілюстративно доводить, що педагогічний тренінг є одним з ефективних засобів впровадження гнучких педагогічних технологій у методику формування мовної особисто-сті майбутнього вчителя початкових класів
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | В.В. Васильчук |
Дата внесення: | 09 Груд 2008 11:05 |
Останні зміни: | 14 Лют 2016 08:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/580 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |