Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”

Плотницька О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14: Зб. наук. пр (Випуск). С. 92–94.

[img]
Preview
Текст
Download (276kB) | Preview

Анотація

У статті пропонуються блоки практичних завдань, що використовуються автором для формування художньо-аналітичних умінь майбутніх вчителів музики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: розвиток творчої художньо-естетичної активності,художня компетентність студента,комплекс творчо-розвивальних завдань,освоєння студентами компонентів простору музичного образу,розвиток артистичних здібностей, оперування аналізом творів образотворчого мистецтва.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Користувачі 1486 не знайдено.
Дата подачі: 24 Січ 2012 12:56
Оновлення: 14 Серп 2015 23:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6051

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу