Система проектувальних завдань як умова забезпечення успішності процесу адаптації молодшого школяра до вимог навчального процесу

Шкільова Г. М. (2011) Система проектувальних завдань як умова забезпечення успішності процесу адаптації молодшого школяра до вимог навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка (58). С. 13–16.

[img]
Preview
Текст
Download (148kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема забезпечення успішності процесу адаптації молодших школярів до вимог навчального процесу через систему проектувальних завдань. Розглянуто види адаптації (психічна, фізіологічна, соціальна, соціально-психологічна), розкрито сутність методу проектів, подано класифікацію проектів, наведено деякі проектувальні завдання на прикладі роботи над проектом, показано вплив проектувальних завдань на адаптацію молодших школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 06 Лют 2012 10:10
Оновлення: 15 Серп 2015 00:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6342

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу