Методичні рекомендації щодо використання британського досвіду підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у вітчизняній педагогічній практиці

Григор’єва, Т. Ю. (2010) Методичні рекомендації щодо використання британського досвіду підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у вітчизняній педагогічній практиці. [Навчальний матеріал]

[img]
Перегляд
Text
Download (426kB) | Перегляд

Опис

У методичних рекомендаціях охарактеризовано особливості підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії, виокремлено можливості використання британського досвіду у вітчизняній педагогічній теорії та практиці. Методичні рекомендації адресуються науковцям і практикам.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Ключові слова: Неперервна освіта, навчання дорослих, вчителі-філологи
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 27 Лют 2012 11:18
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6602

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу