Імітаційне моделювання ситуацій професійної педагогічної комунікації у процесі навчання української мови на нефілологічних факультетах університетів

Климова, К. Я. (2011) Імітаційне моделювання ситуацій професійної педагогічної комунікації у процесі навчання української мови на нефілологічних факультетах університетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 33-37. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (161kB) | Перегляд

Опис

Спираючись на дидактичні праці та власний педагогічний досвід, автор аналізує ситуаційне навчання української мови студентів, а також гру як важливий метод стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі формування в них мовнокомунікативної професійної компетентності. У статті наведено приклад кейсу до курсу "Українська мова (за професійним спрямуванням)" для студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 29 Трав 2012 07:29
Останні зміни: 14 Лют 2016 08:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7310

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу