Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін

Михайлова, О. С. (2011) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 77-80. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (139kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено проблемі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Дослідження висвітлює основні компоненти моделі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та обґрунтовує їх значущість для соціокультурного виховання майбутніх учителів-гуманітаріїв. Обґрунтовано принципи, умови та етапи соціокультурного виховання майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 29 Трав 2012 07:45
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7319

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу