Михайлова О. С.
(2011)
Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59).
С. 77–80.
ISSN 2076-6173
Анотація
Статтю присвячено проблемі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Дослідження висвітлює основні компоненти моделі соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін та обґрунтовує їх значущість для соціокультурного виховання майбутніх учителів-гуманітаріїв. Обґрунтовано принципи, умови та етапи соціокультурного виховання майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |