Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій

Романова, Г. М. (2011) Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 93-97.

[img]
Перегляд
Text
Download (169kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 29 Трав 2012 07:52
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7323

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу