Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту

Гириловська І. В. (2011) Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 106–110.

[img]
Preview
Текст
Download (168kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено результати експериментального дослідження, яке розкриває значення професійно спрямованого навчання як засобу мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії. Виявлено, що професійно-спрямоване навчання учнів ПТНЗ будівельного профілю будувати зображення многогранників в курсі стереометрії створює позитивну мотивацію для успішного засвоєння матеріалу, приводить до зростання їх пізнавального інтересу, активності особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 08:54
Оновлення: 15 Серп 2015 01:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7409

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу