Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Гуманкова О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 111–115.

[img]
Preview
Текст
Download (148kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 08:55
Оновлення: 15 Серп 2015 01:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7410

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу