Використання інформаційно-дослідницьких і творчих проектів з української мови у процесі навчання майбутніх учителів-нефілологів

Климова, К. Я. (2012) Використання інформаційно-дослідницьких і творчих проектів з української мови у процесі навчання майбутніх учителів-нефілологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 45-49. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (161kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено спробу розкрити зміст поняття "проект" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя. Автор доводить, що інформаційно-дослідницькі і творчі проекти оптимізують процес українськомовного навчання і самонавчання студентів. Як приклад, запропоновано інструкції до проектів "Моя телепередача" (гурток "Тележурналісти") та "Жива і нежива природа в українському фольклорі" (для другого курсу природничого факультету, курс "Українська мова за професійним спрямуванням"). Знайшли розвиток ідеї інтерактивного навчання української мови майбутніх учителів-нефілологів, адаптованого до сучасних вимог вищої освіти (у тому числі імітаційного моделювання ситуацій професійного спілкування).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 31 Трав 2012 09:07
Останні зміни: 14 Лют 2016 08:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7448

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу