Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону

Вознюк, О. В. (2012) Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 60-64. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (206kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Зазначено, що державне управління з позиції синергетично-кібернетичного підходу постає рефлексивним управлінням. Репрезентована концепція тимчасових самокерованих управлінських цільових команд системи регіональної освіти, які можуть утворювати складну просторову-часову ієрархічну організацію, що відповідає принципам актуалізації систем космосу, природи та суспільства. При цьому різні ієрархічні рівні зазначених команд можуть поєднуватися одна з одною за кооперативно-цільовим принципом з метою вирішення певних управлінських проблем.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 31 Трав 2012 09:14
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7451

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу