Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону

Вознюк О. В. (2012) Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 60–64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (206kB) | Preview

Анотація

Розглянуто синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону. Зазначено, що державне управління з позиції синергетично-кібернетичного підходу постає рефлексивним управлінням. Репрезентована концепція тимчасових самокерованих управлінських цільових команд системи регіональної освіти, які можуть утворювати складну просторову-часову ієрархічну організацію, що відповідає принципам актуалізації систем космосу, природи та суспільства. При цьому різні ієрархічні рівні зазначених команд можуть поєднуватися одна з одною за кооперативно-цільовим принципом з метою вирішення певних управлінських проблем.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 09:14
Оновлення: 15 Серп 2015 01:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7451

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу