Коломієць, Л. І.
(2012)
Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61).
с. 149-153.
Опис
В статті проаналізовано сучасні наукові підходи до визначення змісту та особливостей професійної підготовки вчителів початкових класів до забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасних парадигм освіти (особистісно орієнтованої, компетентнісної, акмеологічної, синергетичної). Зроблено висновок, що виокремлені парадигми дозволяють конкретизувати суть фахової підготовки майбутніх вчителів початкових класів в контексті сучасної філософії освіти, скорегувати її зміст, напрямки та окремі аспекти на рівні педагогічної технології, а також сформувати достатній творчий рівень їх особистісно-професійної компетентності для забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |