Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів

Осаульчик О. Б. (2012) Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 159–163.

[img]
Preview
Текст
Download (162kB) | Preview

Анотація

У статті представлено систему критеріїв, показників та рівнів сформованості творчого потенціалу студентів. Особливу увагу приділено критеріям і показникам, які в межах гуманістичного напряму педагогіки найбільше відповідають особистісним змінам і становленню в процесі формування творчого потенціалу. Зокрема, виділено та охарактеризовано спеціальні критерії, які є суттєвими у становленні творчого потенціалу саме для молодої людини – студента (критерій

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 10:08
Оновлення: 15 Серп 2015 01:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7472

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу