Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів

Осаульчик, О. Б. (2012) Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 159-163.

[img]
Перегляд
Text
Download (162kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено систему критеріїв, показників та рівнів сформованості творчого потенціалу студентів. Особливу увагу приділено критеріям і показникам, які в межах гуманістичного напряму педагогіки найбільше відповідають особистісним змінам і становленню в процесі формування творчого потенціалу. Зокрема, виділено та охарактеризовано спеціальні критерії, які є суттєвими у становленні творчого потенціалу саме для молодої людини – студента (критерій

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 31 Трав 2012 10:08
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7472

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу