Мачушник, О. Л.
(2012)
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ.
Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої (16).
с. 696-705.
Опис
У статті досліджуються чинники, що впливають на формування та розвиток пізнавальної активності студентів, які опановують фах психолога. Встановлено, що більшості досліджуваних студентів притаманний активний особистісний розвиток. Досліджено, що студенти, які впевнені у правильності свого професійного вибору та прагнуть працювати за обраною спеціальністю, більш активні, ніж ті студенти, що не впевнені у правильності вибору свого професійного шляху. Визначено, що спад пізнавальної активності у студентів обох груп відбувається на межі другого-третього курсів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |