Дидактичні принципи навчання української мови на нефілологічних факультетах педагогічних університетів

Климова К. Я. (2009) Дидактичні принципи навчання української мови на нефілологічних факультетах педагогічних університетів. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (4). С. 193–197.

[img]
Preview
Текст
Download (264kB) | Preview

Анотація

Оскільки обсяг публікації не дозволяє зупинитися на кожному з названих вище факторів, окреслимо мету і завдання статті — виділити та проаналізувати дидактичні принципи навчання української мови на нефілологічних факультетах педагогічних ВНЗ (з опорою на сучасні лінгводидактичні дослідження).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: майбутні педагоги-нефілологи, формування, принцип, демократизація
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 22 Лист 2012 13:05
Оновлення: 15 Серп 2015 02:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8399

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу