АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ

Підгурська, В. Ю. (2009) АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: //Зб.наук. праць. – Випуск 27 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. (27). с. 328-332.

[img]
Перегляд
Text
Download (365kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається класифікація традиційних методів навчання як один із важливих інструментів навчального процесу, що сприяє формуванню мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Дається стисла лінгвістична характеристика основних найоптимальніших методів навчання, які уможливлюють повноцінну комунікативну спрямованість навчального процесу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Традиційні методи, інформаційні методи, метод вправ, метод спостереження над мовою.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: лаборант Н.І. Бєлова
Дата внесення: 03 Груд 2012 11:27
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8537

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу