ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Підгурська В. Ю. (2006) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченій пам'яті М.О.Корфа "1 Корфівські педагогічні читання". С. 59–61.

[img]
Preview
Текст
Download (210kB) | Preview

Анотація

Оволодіння педагогічною діяльністю і формування готовності до неї можливі тільки за умови взаємопроникнення й взаємообумовленості теорії і практики. Важливою складовою професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи є, на нашу думку, педагогічна практика.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Професійна освіта, педагогічна практика, практична підготовка, майбутні учителі.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 03 Груд 2012 11:26
Оновлення: 15 Серп 2015 02:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8539

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу