Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів

Підгурська, В. Ю. (2008) Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). с. 50-55.

[img]
Перегляд
Text
Download (242kB) | Перегляд

Опис

Одна з найактуальніших проблем вищої педагогічної освіти – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Підготовка, майбутні учителі, професійна діяльность, уміння, навички.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: лаборант Н.І. Бєлова
Дата внесення: 03 Груд 2012 11:25
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8540

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу