Метод контент-аналізу у системі психолого-педагогічних досліджень

Дубасенюк, О. А. (2010) Метод контент-аналізу у системі психолого-педагогічних досліджень. Методологія наукової діяльності: навчальний посібник: Вид. 2-е, допов.. с. 200-221.

[img]
Перегляд
Text
Download (410kB) | Перегляд

Опис

Важливим дослідницьким інструментарієм наукових досліджень є контент-аналіз, який передбачає поетапну процедуру дослідження визначеної категорії (поняття, педагогічного явища) у системі психолого-педагогічних наук. Умовно можна виокремити чотири етапи процедури контент-аналізу, про що йдеться далі у статті.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 03 Груд 2012 11:17
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8551

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу