Дідківська, Т. В.
(2012)
ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ.
Вісник Житомирського державного університету (63).
рр. 110-114.
Опис
Як дієвий засіб поєднання логічного та історичного в курсі теорії чисел розглядаються історичні задачі.
Це задачі, запропоновані видатними математиками і збережені історією. Саме такі задачі пов’язують
логічне та історичне, оскільки передбачається знайомство з діяльністю автора задачі, його способом
розв’язання, власне розв’язання, а це сприяє набуттю логічної компетентності. Запропоновано систему
визначних історичних задач для вивчення розділу "Теорія конгруенцій", що є складним з точки зору
логічних обґрунтувань. Наводяться їх розв’язання різними методами.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |