Падалко, А. М., Падалко, Н. Й.
(2012)
ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ.
Вісник Житомирського державного університету (63).
рр.120-124.
Опис
У cтатті досліджено основні педагогічні шляхи формування навчально-пізнавальної активності при
підготовці майбутніх інженерів-електриків. Використовуючи психолого-педагогічні підходи до
активізації формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків, авторами
розроблено електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни "Математичні задачі
електропостачання". Аналіз результатів проведеного педагогічного дослідження дав змогу визначити
позитивні якісні зміни у рівнях навчально-пізнавальної активності при засвоєнні як спеціальних, так і
математичних знань, на які вплинуло використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |