Мулик, К. О.
(2012)
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН.
Вісник Житомирського державного університету (64).
рр. 152-157.
Опис
У статтi розглянуто проективну модель реалізації педагогiчних умов, які сприяють розвитку
експресивних здiбностей у майбутнiх учителів суспiльно-гуманiтарних дисциплін. Також описано
другий етап дослідницько-експериментальної роботи щодо формування даних здібностей. Дано
визначення проективної моделі розвитку експресивних здібностей і розглянуто її структуру.
Виділено педагогічні умови розвитку експресивних здібностей: забезпечення взаємозв'язку активних
учбових технологій в процесі професійної підготовки; поєднання всіх видів практичної діяльності
студентів; використання методу драматизації та залучення студентів до театральної діяльності
в процесі професійної підготовки.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |