Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Гуманкова О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. С. 111–115.

[img]
Preview
Текст
Download (147kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, підготовка майбутніх вчителів
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:09
Оновлення: 15 Серп 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8903

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу