Наукові підходи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів.

Жуковський, Є. І. (2012) Наукові підходи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки в 2-х ч. – Київ, Вип. 73. Частина ІІ.. с. 93-96.

[img]
Перегляд
Text
Download (347kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито гуманістичний та особистісно зорієнтовані підходи до навчання майбутніх вчителів фізичної культури організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Обґрунтовано, що окреслені підходи допомагають краще організувати процес виховання у майбутніх фахівців фізичної культури поваги до учнів, професійної компетентності, свідомого ставлення до самостійних занять фізичними вправами, бути прикладом для школярів у веденні здорового способу життя.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичного виховання та спортивного вдосконалення
Користувач, що депонує: професор Григорій Грибан
Дата внесення: 08 Квіт 2013 13:57
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9097

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу