ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Возна, З. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. ВІсник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 98-102.

[img]
Перегляд
Text
Download (272kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано проблему засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх учителів історії та суспільствознавства. Визначено критерії та систему завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. Обґрунтовано систему завдань для виявлення сформованості гностичного критерію (теоретичного рівня) готовності студентів до проектної діяльності. Визначено зміст поняття готовності майбутнього учителя історії та суспільствознавства до проектної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 19 Лют 2013 11:46
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9191

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу