Гапченко, О. В.
(2012)
УКРАЇНСЬКА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ ЯК СУБ’ЄКТ ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ XVI-XVII СТ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65).
с. 103-107.
Опис
У статті досліджено місце і роль української інтелігенції у творенні єдиного європейського культурно-освітнього простору, в розвитку напрямків освітньої діяльності, що формують особистість. Підкреслено, що завдяки дотриманню українською інтелігенцією XVI-XVII ст. гуманістичних традицій відбувалася трансляція цінностей європейського духовного життя на український ґрунт, утверджувалися європейські зразки шкільної та університетської освіти, формувався досвід ставлення до суб’єкта освітньо-виховного процесу як до неповторної особистості, носія високих моральних якостей. Виявлено, що діяльність інтелектуальної еліти оцінюється з позицій сучасних актуальних завдань розвитку української школи і педагогіки.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |